25 Mayıs 2008

Aaah Evropa!

Bu gavırın avrupası en sonunda Börf'ümü de aldı elimden! Berfucum, sarı kafam, Ankara'da son kalan dostum, dünün ilk saatlerinde, yad ellere, yani acı vatan Hollanda'ya trafik psikolojisi doktoralarına uçtu (hem sevinçliyim, hem üzgünüm, bilmem yazmaya gerek var mı?)! Üç ay sonra kısa bir süreliğine geleceğini bilsem de, artık gecenin bi vakti arayıp her defasında Beyza'ya Berfu, Berfu'ya Beyza diye alo! diyemeyecek olmak, muhabbetin en keyifli kısmında basiretsizliğimizle yüzleşip kopmak, çok derinden, en derinden birbirimizi anlamak, buraya yazılmayacak çocuksulukta cümleler sarf edip, "yuh biri bunu duysa ne der?" demek, koşulsuz kabul edildiğini bilmek... azıcık birazcık uzakta kaldı. Telefon olur, msn olur, e-mail olur, konuşup özlem gidereceğiz elbette, ama hiç biri İmge'nin önünde buluşup Mülkiyeliler'e yönelmenin yerini tutmayacak.. Ama yapacak bişey yok, kendisini bol bol özleyecek, sık sık "ne zaman geliyosuuun?" soruları soracağız. Berfucum, resimde yazılı olduğu üzere, unutmayasın:)

4 yorum:

Sevinç dedi ki...

OO Hollanda'ya giden dolmuşta arkayı beşledik herhalde:) Ona hayırlı olsun, sana da allah kavuştursun Rabiacım:) Bu fotoğraf da Net'ten herhalde di mi:) Ben de özlemişim oraları, arjantin bardaktan bira yudumlamayı:)))

Deniz Ural dedi ki...

Börfçüğümüzü çok özleyeceğiz ya! Kurtarırsak Yiğit ve benle idare edebelirsin Rabişçim, biz Berfu'yu özledikçe öpmek üzere seni seçtk zira.

Son olarak, bir sürü güldüğüm babamın deyişini de buraya eklemek isterim:
"Avrupa Birliği'ne bizi almıyorlar, biz de böyle çaktırmadan giriyoruz işte" :)

KuzeyGüney dedi ki...

Rabişim, canım, kadim dostum... Burdaki üçüncü günümde "artık ağlamicam ulen" diye karar vermişken gecenin bir vakti yine gözlerim doldu taştı güzel yazın sayesinde:/
Ben burda ne kadar kalırım bilmiyorum, zira şu an henüz hibişiyi idrak edebilmiş diilim. Ama kaç sene kalırsam kalayım Imge'nin önünde buluşup Mülkiyeliler'e yöneldiğimizde sanki hiç ayrı kalmamışız gibi bıdır bıdır konuşacağımıza eminim:)
Seni çok seviyorum Rabiş. Sen de bunu unutma.

Deniz Ural dedi ki...

Rabişçim, bu arada Berfu'nun göbek üzerindeki sol kolu, tişörtün altından çıkagelmiş bir karın parçası gibi görünüyor bana, komiğime gitti yine, özledim keratayı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...