27 Kasım 2011

deneme 1-2

iphone blogger application ile ilk post: bugun doktoradan kizlarla, mulkiyelilerin ikinci katindaki restoranda, ebru'nun abd seyahati oncesi son bulusma icin kavustuk, kadehlerimizi tokusturduk.. kimimiz mutlu, kimimiz telasli ve kimimiz gamli baykustuk.. 2010 ocak'ta paris'te pompedue'den aldigim bir deste rorshach karti vardi, altlik olarak tasarlanmis.. simdi onlar ebru'da, minik bir veda hediyesi..
evdeyim ve tatli kocim pink floyd belgeseli izleyerek, yine 'yaslaninca bu adam gibi olcam' demekte, bir yandan da gitarinin tellerini titretirken..
sabahki dodo kuslari bulusmasi icin portakalli kek yapmali, goz makyajimi temizlemeli, puruzsuz bir uyku cekmeliyim..
simdi aklimdan gecenler degisik.. doktoranin bana kazandirdigi arkadaslarimi seviyorum.. ebru'yu acayip ozliycem bunu biliyorum.. kizlarla daha sik bulusmaliyim, bana cok iyi geliyorlar..

3 yorum:

coraline dedi ki...

hoşgeldin:):):)

coraline dedi ki...

bu ne bee tarihi kasım anlamadımmm

elegimsagma dedi ki...

hojbuldum :) kasim'da yazmistim onu bakelim nasil olacak diye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...