25 Eylül 2007

Geçmişten bir kuple..

"Gözünü sevdiğimin teknolojisi.." diye başlamayacağım bu sefer.. Yav başlarsam bitiremiyorum cümlelerimi, artık kısa cümleler kurmak istiyorum. Böyle bir şarkı vardı, deil mi? Hem iş, hem akademik, hem blog yaşamımda hep bu nedenle işleri uzatıyor, zamanımı etkin kullanamıyorum. Ama artık doktoraya başlamış bir insanım ben, bindik bir alamete gidiyos ( ya da adios!) kıyamete.. Zaman çok kıymetli şey azizim.. Bak yine uzadı laf. Neyse, şimdi bu facebook denen alet icat edileli ve ben kendisini keşfedeli, kaç yıllardır görmediğim kimlere ulaştım, inanamazsınız.. Tabii zaten görüştüğüm arkadaşlarımla da haberleşebiliyoruz oradan. Bugün de Sevinç Hollanda'dan, güzel fotoğraflar göndermiş.. Fotoğraflar Bilge ve Alper'in Körfez'deki veda gecesine ait.. Şu fotoğrafa da bayıldım ve sanırsam blogumu takipte sınır tanımayan gençlerin hemen hepsi bu fotoğrafta;) O zaman, koyalım buraya, herkes görsün, nostalji yapılsın, maziye dalınsın...

4 yorum:

b dedi ki...

ama rabiacım ya çok fenasın..

hadi haftasonu toplayın aynı ekibi buraya gelin. rakı zor ama sizi yunan lokantasına götürürüm uzo içeriz...

anl dedi ki...

biz de isteriz fotolardan.aaaa çok ayıp yahu.o geceye ait daha çok foto var biliyorum.

Serendipity dedi ki...

Zaman ne çabuk geçiyooooor! bu fotografın çekildiği an bir "anı" olabilmişse en tatlısından, ne mutlu bize!

Adsız dedi ki...

ya evet anıl ya çok fazla foto var bende :)

bir kısmını koyabildim facebook a ama yine de diğerleri de güsel.. :)
özge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...