27 Ocak 2008

Yurttan haberler


Dönem bitti.. Son iki haftayı nasıl geçirdiğimi hatırlamıyorum, hatırlamak da istemiyorum. Aslında geçirirken hep hatırlayayım bu acıları da, bir daha buna mahal vermemek adına zamanlama işlerimi bi nebze olsun iyi yapabileyim, diye az düşünmedim değil. Neyse, bitti. Bir süre Evrim Kuramı'na, bilincin psikolojisine, Wilhelm Wundt'a, hipokondri'ye, çocuk cinsel istismarına, klinik etkilerine, grup terapilerine, bilgi işleme paradigması açısından şemalara, bilinçdışı süreçlere ilişkin bir şey duymak istemiyorum. Bir süre burçak bisküvi, neskafe ve mandalina görmek istemiyorum. Kış uykusuna yatmak istiyorum. Kimse bana ilişmesin, horuldayarak uyuyayım istiyorum.
Yarmagül ablanız

2 yorum:

anl dedi ki...

sen buraya horuldamak istiyorum diyorsun, müstakbel kocan da bu akşam ben size gelicem diyo ben rabiayıda getir diyorum, onun işi var diyo. bu nasıl iş???birinizden biriniz bizi kandırıyo yarmagül söyle bana.

elegimsagma dedi ki...

yok ikimiz de cok dürüstüz, bu aralar:p yav aslında ben magaramda gerekli düzenlemeleri yapmış, kuzu postuma uzanmaktaydım ki, sadece okulun deil bir de işin oldugu gercegiyle yuzyuze gelmek suretiyle böğürerekten rapor yazmaktayım:( müstakbel kocama söledim, ben akşam rapor yazicam, bu akşam gitmeyelim anıllara, dedim ama dinletemedim teyzesi, çok karşı geliyo her şeye bu aralar.. psikologa götürcem. baş edemiyorum. ama işin özü, bu hafta size iki ziyaret yapicak cunku ben yarın öbür gün tutturcam size gidelim diyee=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...