18 Aralık 2007

Başka türlü bir şey benim istediğim..

Çok garip bir şeymiş.. Sabahın bir vakti Eskişehir Yolu üzerinden iş-güç için Eryaman'a gitmek, zırhlı birliklerin, kışlaların görüntüsü cama yansıyınca kafayı otobüsün camına dayamak, burnu patates yapana kadar "noluyor ki orada" diye merak içinde bakakalmak, her bir yeşilliye niyeyse derin bir şefkat duymak, daha önce 55bin kez geçilen yolun o "askeri" kısmındaki ne çok detaya dikkat etmemiş olduğunu fark etmek, "hey gidinin algıda seçiciliği" diye yeniden bir şaşalamak çok garip bir şeymiş. Cep telefonsuz yaşama şu anda ve burada hiç tahammül edememek, numara yok! telefon bile edememek, telefon gelecek diye bir an evvel evde olmayı istemek, her telefonu aloouuuv bi meraklı açmak, artık bütün sesleri ayırt edebilmek çok garip bir şeymiş. Karşıda yaramaz bir sesin "bir gün daha bitti, hoyf" demesine gülmek, sanki yıllardır görüşmüyormuş gibi tek bir kelimeyi kaçırmak istemezcesine kulağı ahizeye yapıştırmak, "bugün yerlerde süründük", "şu gün atış yaptık" deyince sakarlık sabıkasından bi güzel hayıflanmak, "bak oyuncak değil onlar" diye tekrar tekrar tembihlemek, karşıdan alışılagelmiş "hadi baybay"ı hemen duyamayınca buna yine bir gülmek, telefonu bir türlü kapatamamak, kapatmayı istememek, 50 kere vedalaşma sözcüğü sarf etmek çok garip bir şeymiş. "Dün seni çok özledim, baktım kafamı bir işe veremiyorum, gittim Mango'yu alt üst ettim" cümlesini rahat rahat sarf edebilmek, üstelik de karşılığında azar işitmemek, tek becerilebilen soslu terbiyeli uslu tavuktan pişirince "ayyy bunu çok severdi" diye kendi kendine dertlenmek, özlemek, özlemek, "daha şu kadar var, pöff!" demek, sonra bir daha özlemek, sonra bir daha "pöff!" demek, bir özlemek, bir "pöff!"demek, bir özlemek, bir "pöff!" demek çok garip bir şeymiş.
Denizi ayrı deniz, havası ayrı hava..

7 yorum:

anl dedi ki...

ayyyy allah kavuştursuuunn.geeel tezkereee.

ozge dedi ki...

sayılı gün çabuk geçiyor... valla bak ...
deneyimlerle sabittir :)

r dedi ki...

anaa yirimm..

KuzeyGüney dedi ki...

Kıyamam len ben sana:)

deniz h dedi ki...

ahh ahh..
az mı kahrımı çektin benim ulvi askerdeyken.. 428 in kapısında konusurdum telefonla saatlerce.. dönerdim odaya sonra gözler kırmızı.. ya duygulanmışız yada tartışmışız hehehe.. kura yaklaştıkça "ulvi odtü jandarmayı çekermiş kurada keh keh keh" diye hayaller kurmak... sonra malatya'yı çektiğini duymak..:(
allah sabır versin zor iş askerlik, asker yolu beklemek..
boşuna dememişler :
"gitmek mi zor kalmak mı zor" :)

Sevinç dedi ki...

Off hem zordur hem de tatlı ayrılık... İnsan başka bi halini görür ayrılıklarda... Ama yine de inşallah en kısa zamanda geçer biter... işte budur dileğim:))))

Turunç dedi ki...

canin istedikce arayamamak ayriligi en zor kilan...telefon nemden bozulacak benimle beraber dusa tuvalete gelmekten...sayili gun cabuk gecerMIS diyolar...bekliyciizz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...