12 Kasım 2008

Görüp, duyup, bilerek..

Polonya'da trafik kazalarını önlemek için başlatılan kampanya kapsamında tüm kanallarda bu kısa film gösterilmekteymiş:



Çok acı verici tüm bu sahneler.. O kadar bizden, o kadar tanıdık hayatlar kimi zaman anlık hatalar, kimi zaman "bana bir şey olmaz"lara eşlik eden göz göre göre yapılan ihmallerle sönüveriyor. Dün gece Nuri Bilge'nin Üç Maymun'unu izlemiş de gelmiştim, eve dönüşte bunu buldum inbox'ta. Bütün bir dram, bir trafik kazasıyla başlayabilir.

3 yorum:

ozge dedi ki...

bu video beni çok kötü etkiledi... pıfff...söyleyecek söz yok:( cidden dikkatli olmalı:(

Turgay Durak dedi ki...

bende gecen hafta gördüm bu videoyu. şirkette dolaştı durdu... kötü yahu:(

Serendipity dedi ki...

video kötü hahihaten. Ama etkileyici de aynı zamanda. Trafik kurallarıne uymazsan paranı ödersin cezanı çekersin demek yeterli değil. Bizde de yapılabilir böyle videolar. Hatta hata yapana sağa çek deyip yolda durdurup direk izletmeli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...