22 Haziran 2007

Dumurlara vesile olmak...

Biraz önce adliyeden geldim, kolum kanadım kırık.. Neyse abartmayayım, Mayıs ayında girdiğim ve "allaaaaam 91 aldım!" diye ortalarda dolandığım KPDS sınav sonucumun, maaşıma ne kadar etki edeceğini sormak için maaş mutemetliğine uğradım. Sınava asıl giriş nedenim, doktora başvurularımda da kullanabilecek olmanın yanı sıra, 88 puanla B'ye tekabül eden eski puanımın maaşıma sadece 19 YTL'lik bir yabancı dil tazminatı katkısı olması dolayısıyla, 90'ı zorlamak ve nereden duydum bilmem, katkıyı A puanıyla 50 YTL'lik artışa çıkartmak ve paraya para dememekti, hehe. Hem böylece ÖSYM'ye verdiğim sınav paralarını da çıkartır bu meblağ diye düşünmekteyken, mutemetlikteki (ne demek ki bu) amca önündeki kocaman eski model hesap makinesine şak şuk düm tek basıp bi takım hesaplamalar yaptı ve 35 dedi, "35", yazıyla da "otuzbeş". Ayol, Temmuz maaşıma gelecek 35 YTL'lik yabancı dil tazminatımı nerelere harcasam, neler alsam, nelere yalansam bilemedim, bilen varsa beri gelsin..

1 yorum:

r dedi ki...

Bunların hepsi fiş paralarımın üzerine yatmaktan geliyo başına :)) el emeciklerim, göz nurcuklarım.. ee gün olur sap döner hesap döner, bi de balta sok arasına hatırlayamadım şimdi tam atasözü metnini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...