11 Temmuz 2007

Şu aralar...

bir acayibim galiba. Böyle bir infilak edesim, yeri göğü dağıtasım, yumruğu çakasım var. Yazdığım cümleyi beğenmeyip silesim, ne "si" takısı ulen bu? diyesim var. Ağzının içine düşecek gibi bakan kırolara, yaz günü iki efil efil şey giydin mi tacizi reva görenlere, oturduğu yerden ahkam kesenlere, konuşamayan dingolara, aptala yatanlara girişsem bu aralar. Şöyle kafayı tutup bir sağa bir sola rüzgarla buluştursam.. Fikirlerim gökyüzünde uçuşmaktalar.. Nolüyo olm bana? Üst üste ve pespembe yığılan raporlardan mıdır, sıcaklardan mıdır, PMS'den PMDD'ye hızlı geçişatımdan mıdır? Bilemedim. Köşeye sıkıştırılan kedi gibiyim, üstüme geleni cırmalıyorum. En son hayırlısıyla bi Umut'u cırmaladım. Bu kadar.

5 yorum:

Umut DURAK dedi ki...

Teramisin'i olan var mı. Çırmalanan yerlerime süreceğim :)

r dedi ki...

gel sen ne çektiğimi bir de bana sorr.. :D

KuzeyGüney dedi ki...

Rabisim, bunye sinir yapmis sanirim. Seni cok iyi anliyorum valla, benim goz de seyriyo bu aralar. Ama Zulusle Umut'un imdat cagrisina da kulak vermek lazim. Biz iyisi mi en yakin zamanda soyle hep beraber bi icmeye gidelim.

KuzeyGüney dedi ki...

Kedi resminin de ayrica hastasi oldum, desktop'a yapistirdim hemencecik:)

yakınuzak dedi ki...

Ya rabişim,
Sen bi atlat PMS'yi bak nası cillop gibi oluyosun..
Tecrübeyle sabittir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...