28 Şubat 2008

www.hanzo.com.tr

Hani şimdi şu pek çoğumuzun sayfasında "statcounter" adlı bir sayaç var ya.. Sayfamıza kaç kez bakılmış, hangi ülke, şehir, hatta çoğunlukla girilen kurum/kuruluşu gösteren; Google'dan aranan bir şeylerde sitemiz çıkmış ve tıklanmışsa, girilen kelime(ler)i de veren hizmet.. Neyse işte, bugün işten geldim, açtım bilgisayarımı, azıcık sörf eyledim, sonra tıkladım stat'a. Bir de ne göreyim? Vatan evladının birisi, bugün saat 17.16 itibariyle Google'da, (aynen yazıyorum) "ankara sincanda seyar calışan oruspu noları" aramış! Aranan şeye mi yanayım, imla kurallarına mı yanayım, bunun Google'dan aranıyor olmasına mı yanayım, yoksa bu aranan şey üzerine ekranda blogumun, hem de ilk sırada, belirmesine mi yanayım bilemedim, a dostlar.

8 yorum:

r dedi ki...

ehehehe, oruspuya mı güleyim, başlığa mı karikatüre mi?=))artık oruspu yazan memleketimin tüm erkekleri statında patlama yaratacak bu posttan sonra..=)

Umut DURAK dedi ki...

-teknolocinin gözünün yagını yiyim dayı
-niye yigenim?
:)

İbrahim DEMİRAL dedi ki...

valla geçmiş olsunmu denir ne denir bilemedim. Ezginin başına gelen seninde başına gelmiş. Bilişimden ekmek yiyen biri olarak gözü körolsun bu teknolojininde diyemiyorum:). OpenSource'unda tehlikeli olabileceğini görmeye başladık diye düşünüyorum artıkın.

ozge dedi ki...

allah illini versin valla.. hit yaptı desene site ..puhahah

Sevinç dedi ki...

Ay ne denir yaa buna, allam, ama Rabia niye senin başına geliyo yaa bunlar yaaa! Önceleri şansız kız diyodum, hep kötü tesadüf ediyo filan diye üzülüyodum... Şimdi bu olaya ne desem bilemiyorum yaa artık:)

Sevinç dedi ki...

Allahım ben de copy paste yaptım hakkaten koptuk yaa:) Şansla filan ilgisi yokmuş pardon:) Ben de malladım:) :)))
Ben de istiyom statcounter...

Peynir Gemisi dedi ki...

Ben de tam buna benzer bişiy yazacakken senin yazıyı gördüm, ben de bir gün yaşlı adam, şoför ve genç kız ile ilgili gayet Kemalettin Tuğcu tadında bişiy yamıştım ama google'da yaşlı adam genç kıza bilmem ne yaptı aramalarında maalesef benim blog da nasibini alıyor :(

Serendipity dedi ki...

Oruspu yazmış aratmış yaaaa. Artık nası bi çaresizlik hali ise. Gülmekten yerlere yattın öyle deyim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...