20 Nisan 2007

Etenşın piliizz!


hani o saçlarınıza taç yaptığım çiçekler,
hani o sarı Börfüm'ün balkon kahvaltıları,
hani Özlemim'in "seri olalım" deyişleri, Arzum'un keyifle tütün sarmaları,
Aslım'ın erken yatışları,
Hodbinim'in üstüme zıplayışları?
nasıl yakalamıştım ulen saçlarınızdan baharı?

Kızlar, 2005-Eylül'den bir Zodiac karesi. Şu gubidik Cuma gecesinde, hepinizi feci özlemiş, meler vaziyetteyim, ez yuu rielayz. Allah bilir siz napiyosunuz? Ben fotoğraflarımıza bakıyorum. Hepsini, her şeyi hatırlamaya ihtiyacım var. Ev toplaşmalarımızı, Net seanslarımızı, Zara çılgınlığımızı, dedikodularımızı, çıkçık hallerimizi, hep birlikte olduğumuz güzel günlerimizi anıyorum, bi güzelleşmiş vaziyetteyim hayırlısıyla..
Özledim ulen!
kımral tavık

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bugün ales te salak ama mesajı kuvvetli bi paragraf vardı: dostlarımız ve onlarla biriktirdiğimiz anılarımız bize kim olduğumuz hatırlatır. Galiba rabişim hepimizin kim olduumuz hatırlamaya fazlasıyla ihtiyacı var.
Kıssadan hisse: Ben de özlediiim ben de....
Aslı

caglar dedi ki...

vay oturmusunuz kaynatiyonuz ha?

vay be. bir daha ne zaman goruruz bu ekibi bir arada bakalim!!peh peh peh,nerde o eski gunler...

caglar

Adsız dedi ki...

Sevgili Çağlar,
Valla bu ekibi yine bir arada görebilmek mümkün olur tabi amma acaba senin bu manzaraya şahit olman mümkün olur mu onu bilmiyorum.:) E seni de görelim bi ara bu ekibin yanında, kim bilir ne zaman değil mi? Olur ama olur be...

Adsız dedi ki...

Merhaba Rabiscim,

Vallahi ben de özledim o gunlerimizi.Umarim tez zamanda gene bi araya geliriz. Bu arada seni artik hic msn de goremiyorum. Yeni msn adresimden davet gondermistim onu aldin mi?Artik eski adresi kullanmiyorum.Öpuyorum cok...Özlem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...