22 Nisan 2007

When i was just a little girl, i asked my mummyyyyyy

Biraz önce dayımın msn'den gönderip beni benden aldığı, 1986'ya ait olduğunu düşündüğüm bir foto.. Kozmetik reklamlarındaki teyzelere taş çıkartan cildiyle anneannem ve kucağında kuzenim, sağında özlemle çıkması beklenen dişleriyle bendeniz, solunda da böcük kardeşim:) Anneannemlere her gelişimizde, ortalıktaki dantelleri "daha bitirmedim" diye toplayıp sıkı sıkı parmağına doladığı iple zincir çekmeye çalışırdı kendisi, ta o zamanlardan abla emeğine konacağı belliymiş, hehe..
Kardeş Türküler ve Satrpialo keyfi eşliğinde, sanal dünyanın derinlerinden geliveren bu fotoğraf, "sıkı duruyorum", beni annemin ailesinin ilk torunu olmanın verdiği ayrıcalığı doyasıya yaşadığım günlere geri götürüp, orada bir süre dinlenmeye bıraktıktan sonra, Çağlar'ın bu duygulanımlara dair yazısı eşliğinde dağınık ve pis bilgisayar masamın başına geri getirmiştir.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

neden benimle ilgili hicbisey yazmiyorsuuuuun?ben senin kardesin deil miyim?arkadaki saksi kadar bile degerim yok mu ha?sorarim sana...

Adsız dedi ki...

Olm,
Hiç bi insanın çocukluk resmi Zü'ninki kadar kendisinin şu anki haline benzemiyodur yeminnen. Yuh diyorum.
Bu arada Zü'cüm duy sesimi, seni de özledim be yav..
Geçenlerde kocam sana bi gazetecilik işi ayarlıcaktı son anda olmadı, ancaaak yeni fırsatlara hazırlıklı ol çünkü senin burcun zodyakla ters açı yapıyomuş..Eki eki...

Adsız dedi ki...

aslıcıım foto hakkında aynı şeyleri ben de düşünüyorum vee şükrediyorum:) abla dedik bağrımıza bastık koyduğu resme bak.. bestami'den halliceyim.. bu arada ben de seni pek bi özledim, netekim şu masterı bitirince, burnunuzun dibinde bitip, bana da iş bana da iş evlat edinin beni diyerekten başınızın etini yemeyi planlıyorum.. çünküü böyle devam ederse burcuma elimin tersiyle ben ters açı yapıciim:) öperim.. zü.

gokcey dedi ki...

yaa cok kıskandım...
ben de bloguma küçüklük fotografımı koycamm :(
ama once scannerdan geçmesi lazım...:/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...